Oleh: naive7 | 5 Desember 2008

17 Agustus 2008 vs Sakit

Dirgahayu deh Kemerdekaan negare kite RI. Sekali2 kite ngebahas nyang bukan makanan kayak Ketoprak Betawi ye.
Kemarin orang2 pade ngerayain HUT RI. Ade nyang upacara resmi. Ade nyang langsung pade ngelomba tradisional. Ade nyang langsung berantem abis upacara anak sekolaan di Bone, Sulawesi.

Gw bingung nech… Aturannye orang2 pade gumbira kemaren. Pan ganda putra kite, Bang Hendra ame Bang Kido, jawara dapet emas di Olimpiade Beijing. Pan Presiden kite SBY dapet cucu pas di hari kemerdekaan kemaren. Pan ade lomba2 peringatan 17an. Udeh gitu, upacara 17an di Istana, entu paskibraka nyang seumuran gw, pade sukses bikin acare jadi lancar…uuuh gw bangga nech…
Tapi, ntar dulu, kemaren gw sekaligus sedih juga. Sediiiih banget! Elo tau kagak…setelah gw mikir2, sebenernye banyak orang Indonesia yang sakit… Sakit dalam tanda petik ye. Kenape?
Coba elo liat disemua berita akhir2 enni. Liat tipi, denger radio, bace koran, surf internet, inbox email kite…pokoke seluuuruhnye dah.
Perhatiin dech. Ampir semua ngeberitain tentang kriminal sadis nyang jadi celebs, narkoba artis, human error kereta api nyang akibatnye 7 nyawa melayang, temen2 gw anak SMA nyang tawuran ame karang taruna abis upacara 17an. Belon lagi, tiap hari ade berita pembunuhan, ade bang ryan, ade bokap nusuk anak kandungnye ampe mati cuman gara2 sepele, udeh gitu mayatnye diiket ke batang pohon…hih! Ade lagi berita orok ditinggal nyokabnye abis dilahirkan. Macem2 dah…laa iya laah…
Jadi nyang gw maksud, orang2 kite pade “sakit” nyang cenderung sadis, kriminal! Kalo gw bilang sech, kesalahan ade di kite semua…iye kallee…
Udeh tau kayak begitu kite belagak sok aman2 ajeh. Belagak ngerayain ame upacara 17an kayak kagak ade ape2. Nah lhooo…ennoooh. Yuk mariiii.


Responses

  1. Geylang—sipatu—-geylang…!

  2. How nice from S’pore to JB…..
    I love this adventures.
    Please call me, friend a.k.a u’r old friend.


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

Kategori

%d blogger menyukai ini: