Oleh: naive7 | 23 November 2009

Ustadz Ujang

Ustadz Ujang

Ustadz Ujang sejak beberape waktu terakhir ini jadi guru ngaji anak Bang Naip. Baek nyang pertama, cowok, namenye Maulana. Maupun anaknye Bang Naip nyang kedua, cewek namenye Sabila.
Ustadz Ujang dateng ke rumah Bang Naip 3 kali seminggu.
Sebenernye Ustadz Ujang udeh lama kenal ame Bang Naip, sebabnye si ustadz sering ke rumah Pak Sutejo RT tetangga Bang Naip.

Pak Sutejo-Ketua RT 08

Kabarnye, selaen sebagai guru ngaji anaknye Pak RT, si Putri, juga sebagai penasehat spiritual Pak Tejo RT.
Ustadz Ujang umuran 40 taon en berpenampilan kalem. Konon ceritenye sang ustadz niy dimase mudanye terkenal bengal, malahan pernah jadi preman disekitaran pasar Bukit Duri Puteran.
Kesohornye doi sampe ke kalangan dunia item di daerah Jatinegara, Manggarai, Tebet en sekitarnye pade waktu entu.

Bang Naip-Pangkalan Ojek

Sebagai orang Betawi tulen nyang tersisa di daerah Tebet, Ustadz Ujang karena satu dan lain hal pade suatu ketika insyaf. Malahan doi jadi belajar ilmu agame kemane2 en jadi ustadz sampe sekarang.
Doi sekarang tinggal di daerah Jalan Lapangan Ros 2, jadi sebenernye bukan tetangge Bang Naip.
Selamet deh Ustadz, semoga makin berjaya ajeh dah!


Responses

  1. Mantap niy ustadz ujang. Boleh dong bang naip ngenalin gue ame tuh ustadz. Mo tanya2 boleh khan?

  2. pake baju casual, diganti baju batik…
    Ustadz Ujang terkenal, Ustadz Ujang simpatik…
    Bravo Bang Naip.

  3. broer, boleh dunk kenalan ame ustadz ujang…

  4. mas naip, ustadz ujang itu beneran ada apa ga seh? Salam dari Suzie.

  5. bang, emang ade tuh eks prokem jadi ustad… hehehehe

  6. bang naip tolong minta no TLPN atau HP ustad Ujang bustomi…sya ada kepentingan dg beliau..tentang agama.trmksh.krm ke alamt email saya.

  7. Bang naip, tolaong kasih tau alamat ustad Ujang busthomi yang dari Cirebon no Hpnya ntar kirim ke lamat e-mail saya ya !? trimakasih banget sebelumnya

  8. Belajarlah ttg syariat scr benar ato syar’i dg org yg benar.jgn mcmpur adukkan dg hal 2 mistis.pd dasarnya manusia sdh mpnyai kunci energi.dr wudlu akn didapat energi yg bnar2 pure dr sang pencipta.pelajari cr wudlu yg benar dl sblm mlgkah lbh jauh.salam

  9. salam aja buat ustad ujang
    dan buat bang naip ,,saya minta alamat emailnya ustad boleh ga ?kalo bisa ma fotonya juga ya

    soalnya saya cri foto ustad kemana mana ga pernah ketemu
    please…. kirimin saya fotonya ya ,
    1 aja

  10. mohon maap neng wahyuni, ustadz ujang kagak mau fotonye disebarin ame alamat emailnye: islam2006@yahoo.com
    Terime kasih udeh nge-response ye, salam kenalan dah….šŸ™‚

  11. pada bae wong cerbone isun cuma pngen kenal bae…..

  12. Aneh, kagak mau fotonya disebarin(memang pamflet?)
    Ki Joko Bodo aal karirnya juga nggak mo di foto
    sekarang maen film juga di jabanin


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

Kategori

%d blogger menyukai ini: