Oleh: naive7 | 2 Januari 2011

Resolusi Tahun 2011

Bang Naip sehari sebelon taon baru 2011 kemaren, kepengen kayak orang laen juga. Bikin resolusi buat taon 2011 nyang udeh diambang pintu. Doi kepengennye kagak muluk2 siy. Katenye siy supaye gaang dikabulinnye.
Resolusi entu kayak begini:
Kepengen kerja nyang lebih giat lagi, maksudnye biar rejeki lancar2 ajeh tuh.
Kepengen nyang lebih sehat lagi, maksudnye makan ame gaya idup doi kudu dikontrol lagi nech. Termasuk olahraga kudu dibanyakin dah.
Kepengen ibadah nyang lebih baek lagi. Maksudnye, kagak telat2 sholat lagi!
Kepengen berhubungan ame orang laen kagak pake emosi lagi deh. Tenang en tegas dah!
Terus, berempati ame orang. Kalo ngomong nyang logis, konseptual, runut… Tenang2 aja.
Mudah2an ajah dah ye. Amiin.


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

Kategori

%d blogger menyukai ini: