Oleh: naive7 | 26 April 2011

Bedah Kuliner: 1A Crispy Puffs

Ini cerite dari sahabat, namanye Bang Wiskul:
Kali ini Bang Wiskul berkesempatan mencicipi kuliner sebangse roti prancis atawa croisant. Type croisant nye nyang ada isinye. Isi macem-macem. Dari isi bumbu kareh ayam sampe isi adonan rasa duren! Namanye 1A Crispy Puffs.
Semua makanan ini dibuat crispy semua, alias berasa garing goreng gitu deh. Bentuknye dibikin model kue pastel gitu. Kalo mau liat penampakannye kayak begini


Ternyata, kue jenis puff nyang ditemuin pertama kalinye dari resep orang Singapura ini, bisa dibagi 2 type. Type puff isi adonan rasa, kayak dalemannye kue sus, ada rasa duren, ada rasa jagung manis. Nyang lain type kue “asin” gitu, misalnye isi kareh daging sapi, isi daging ayam ame kepiting, ayam merica hitam, isi sayuran en laen-laennye.

courtesy ugwug.blogspot.com

Jadi, bener juga entu si kokoh Ow Soon Pooh, nyang ngebuat resep menu ini buat sarapan keluarganye pertama kali, dibuat isinye supaya kebutuhan sarapan keluarga terpenuhi. Dari sisi selera en dari sisi nutrisi nyang bikin gurih manteb en kenyang!Jenis puff nye beraneka rase, terdiri dari crispy curry puff, crispy curry puff with egg, crispy sardine puff, crispy black pepper chicken puff, crispy otah puff, crispy crab chilli chicken puff, crispy veggie puff, crispy yam pasta puff, crispy sweet corn puff, crispy durian puff.

the shy puff courtesy ugwug.blogspot.com

Pendiri 1A Crispy Puffs, kokoh Ow Soon Pooh ngegabungin bentuk unik kulit kerang buat makanan favorit doi sekeluarga, Curry Puff, tahun 1991. Terinspirasi ame lapisan unik dan bentuk kulit kerang. Doi bikin eksperimen nyang telaten en kerja keras, akhirnya jadi juga curry puff renyah dengan pengisian kareh nyang lezat disertai serpihan kerak halus nyang mencair dimulut kalo lagi dikunyah.

courtesy daydreymer.com

Konon 1A Crispy Puffs awalnya dimulai secara sederhana. Dijajain tiap akhir pekan doang pada satu kios di daerah Eunos Crescent, Singapura.

Damansara Utama, Petaling Jaya Malaysia - a few shop lots from Village Park courtesy ugwug.blogspot.com

Sekarang 1A Crispy Puffs udah punya 8 outlet berlokasi di Singapura. 1A Puffs Crispy disajiin langsung panas-panas dari alat penggorengnye. Nyang paling ngetop ada di Takashimaya Basement 1 en Cuppage Teras. Di sepanjang jalur belanje ngetop Orchard Road.

courtesy ugwug.blogspot.com

Menyajikan pelanggan 9 rasa yang asyik ala cangkang kerang crispy puffs. Dari kareh tradisional sampe ayam lada hitam yang crispy hingga durian nyang creamy. Semua jenis favorit Crispy Puff buat siape ajeh.
Setiap bentuk puff dibuat unik en artistik, trus dibikin karakteristik nyang diatasnya asap mengepul-ngepul dah!
Istilah di websitenye entu, panas, renyah dan “PUFFelicious”, 1A Crispy Puffs adalah snack “PUFFect” dimane ajeh!
Seperti biasanye, Bang Wiskul sebelon menyantap entu puff atu-atu, doi ngebedah dulu dunk! Berhubung Bang Wiskul maniak ame duren, terpaksa nyang dibredelin dulu atawa dibelah, nyang crispy durian puff dulu.
Keliatan banget creamy durennye nyang mengkilap-kilap cair kekuning-kuningan warna duren didalam “cangkang” puff nye entu. Bang Wiskul udeh nelan ludah ajeh ngeliatnye. Tekstur puff nye kentara banget memperlihatkan nuansa crispy atawa garing gitu!
Waktunye nyobain… hmmmmm…. speechless dah, Bang Wiskul terbuai ame krim durennye en dikombinasi ame garingnye puff… waduh-waduh.. mantap dahhh! Emang puff dikombinasi krim durennye mencair di mulut. Entu nyang bikin ketagihan.
Acare bedah nyang kedua, giliran type crispy curry puff with egg. Begitu dibelah, keliatan banget kuning telornye en kombinasi daging kareh ame kuah karehnye keliatan. Entu dibagian tekstur dalemnye. Dibagian tekstur luarnye, bagian cangkang puff nye, keliatan juga crispiness nye.

courtesy daydreymer.com

Pas dicobain santap, hmmmmm…. lagi-lagi gurihnye kareh plus daging-dagingnye kerasa bercampur telornye, bikin tambah lezat ajeh dah. Tetep cair dimulut ame si crispy nyang puff entu.
Emang kagak salah, si Mister Ow Soon Pooh nyang nama perusahaannye 1A Puff Crispy Ow PTE, LTD. entu punye gairah, cinta, ame janji bahwa doi ngebikin menunye ini buat majuin kuliner Asia, khususnye nyang tradisional. Jadi, pelanggannye makan makanan nyang seger en punya cita rasa Asia nyang unik. Didukung oleh keluarganya, pastinye.

COURTESY_www.1acrispypuffs.com

Suatu cerita nyang menarik dari sisi etos kerja, etos bisnis di balik orang Crispy Puff sendiri, nyang notabene orang Singapura.
Dari umur 16 tahun, doi udah jadi koki di satu rumah makan Singapura. Habis entu doi mutusin bikin percobaan buat puff renyah ala doi sendiri.
Belakangan pabrik kue doi nyiapin adonan en bahan-bahan trus dikirim ke semua outlet nyang berbeda di Singapura. Di tiap outlet, koki akan mengaduk adonan disitu sambil nyiapin tempat buat bahan nyang disiapin en langsung digoreng disitu.

courtesy daydreymer.com

Bokap nyokab doi dulu berbisnis jualan fishball mie (mie bakso ikan) en doi bantu2 di warung pagi sebelon ke sekolah. Doi 10 bersaudara en udeh sadar bahwa makanan sangat penting, lama kelamaan doi mutisin buat masuk ke industri makanan.
Doi lebih suka berbisnis sendiri, bikin puff membutuhkan keterampilan en ini keahlian. Resepnye jadi rahasia doi doang.
Karyawan doi sekarang sebagian besar bukan orang Singapura. Saat ini, doi kagak bisa lagi menggunakan “tipe bos” buat entu karyawannye, doi harus bekerja sama ame staf en ngasih mereka manfaaedan fasilitas nyang layak. Membangun reputasi kagak mudah. Jadi doi sekarang sangat berkonsentrasi pada merek.

courtesy ugwug.blogspot.com

Nyang memotivasi Ow adalah kesatuan keluarga. Semua orang di keluarga doi sangat mendukung. Mereka mencoba dan merekomendasikan kepada teman-teman mereka. Melihat pelanggan nyang puas bikin doi sangat termotivasi.

courtesy ugwug.blogspot.com

Menurut Ow definisi kewirausahaan buat nyiptain sesuatu dari nol ato untuk improvisasi en memperbaiki sesuatu nyang udah ada. Seperti keluar dengan item baru ato produk baru dan jadi kreatifitas. Melakukan segala sesuatu dengan hati nyang tulus.

courtesy daydreymer.com

Saran Ow buat anak muda nyang mau mulai bisnis sendiri: Berani mencoba. Kagak takut ame problem. Langkah pertama menjadi yang paling sulit. Abis langkah pertama tadi, langkah kedua dan ketiga jadi lebih gampang.

COURTESY_www.1acrispypuffs.com

Mahasiswa Singapura nyang jadi pewawancara secara pribadi mengomentari:
Mr. Ow adalah pengusaha sukses nyang percaya keberhasilan entu bukan punya doi sendirian. Baik doi en staf udah berkontribusi banyak bagi keberhasilan 1A Puffs Crispy. Doi orang nyang percaya, kalau ngasih pelanggan suatu sajian nyang hasilnye berkualitas terbaik, maka harusnye dilandasi en dilayani ame perasaan cinta.


Responses

  1. Super article it is definitely. My girlfriend has been looking for this content

  2. This actually answered my downside, thanks!

  3. Hey. I notice you also have a blog related to sleeping, and sleep products. It’s a very interesting subject, and that i actually am in the same niche. I have been currently talking about sleep number beds reviews, snore, restless leg syndrome, and other sleep related topics. It’s nice to determine somebody else also writing about simliar subjects!

  4. i love that stuff, great reading.

  5. 609320 beers on the wall.

  6. Top-notch post it is really. Friend on mine has been looking for this information

  7. hello, good post. Pleas comment my best rakeback site.

  8. Genuinely lovely web page you may have here, I favor the colours and it really is tasks, it is quite an easy task to bypass as a way to the place I would like to carry on, which in turn plan is a great go with.

  9. Top-notch post it is surely. We’ve been searching for this update

  10. I must express my admiration for your kindness for people that need help with your matter. Your real dedication to getting the message across ended up being wonderfully advantageous and have constantly permitted regular people just like me to reach their ambitions. Your warm and friendly help and advice means much to me and somewhat more to my office workers. With thanks; from all of us.

  11. This is a fantastic guide. I am so grateful the on-line world still has good information.

  12. Hey There. I found your blog using msn. This is an extremely well written article. I’ll be sure to bookmark it and come back to read more of your useful information. Thanks for the post. I’ll certainly return.|


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

Kategori

%d blogger menyukai ini: